utorok 28. júna 2011

Končí školní rok - hodnotíme projekt


     Projekt Zábavné procvičování doma i ve škole mě velmi baví.
Tvořili jsme matematické osmisměrky, křížovky, skrývačky a jiné práce.
Se slovenskými dětmi jsme si je vyměňovali a snažili jsme se je řešit a luštit. Některé jsme si nejdřív připravili na papíry, potom jsme je na počítači převáděli do tabulek a podobně. Jiné jsme tvořili přímo v hodinách informatiky, třeba obrázky z geometrických varů nebo obrázky z čísel.
     Ale nezůstalo jen u matematiky. Líbilo se mi, že jsem mohla také složit básničku nebo zkusit vymyslet matematickou pohádku. Měla jsem velikou radost z toho, že moje básnička byla vystavena na našem blogu a hlavně, že se navíc i líbila.
     Největší odměnou za naši práci byly nejen dárky, které jsme dostaly, ale také to, že jsme se mohli se slovenskými kamarády vidět při videokonferenci. Skoro každý z nás si mohl sednout před kameru a popovídat si s kamarádem ze Slovenska. I přes menší problémy se zvukem jsme si docela dobře rozuměli.
     Nakonec bych chtěla říct, že projekt je zajímavý a navíc zábavný. A nejlepší na něm je to, že jsme se zapojili celá třída, docela hezky jsme se naučili spolupracovat jako tým a také jsme si navzájem dost pomáhali.
Už teď se těšíme, jak v projektu budeme po prázdninách pokračovat.
                                             
Máca Svobodová

3 komentáre:

  1. Milá Máco,
    taková hezká slova jistě potěší všechny, kteří na projektu pracovali.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Viktoria Bajová
    bolo to veľmi dobre

    OdpovedaťOdstrániť