pondelok 27. júna 2011

Projektové DESATERO Týny Květové

Mě tento projekt velice baví. Věnuji se mu i doma ve svém volném čase. Proč mě baví?  Těch důvodů je docela hodně.
1.    Nenudím se.
2.    Ráda píši, vymýšlím, tvořím.
3.    Chci poznávat nové přátele.
4.    Chci lépe poznat Slovensko, porozumět slovenštině.
5.    Baví mě matematika.
6.    Je to příjemný způsob, jak se zdokonalovat v matematice.
7.    Líbí se mi videokonference.
8.    Ráda luštím křížovky, osmisměrky, skrývačky.
9.    Ráda o něčem přemýšlím.
10. Můžu porovnávat svoje schopnosti s jinými dětmi.
          Tak to je moje desatero. Co ještě dodat? Při naší videokonferenci mě zaujal Tomáš a Alexander, vypadali jako dobří přátelé. Nevím, zdání může někdy klamat. Třída páťáků z Rimavské Soboty  mi připadala úplně sehraná a pohodová. A to se mi na nich líbilo. Jsem moc ráda, že v projektu budeme pokračovat i v šestém ročníku.


Týna Květová

2 komentáre: